Opis forum
No to koniec z zabawami.
Teraz coś na poważnie Ja mam problem z tym co z wyprawek ma jakąś wartość, co zostawić by przydało się mi i klanowi w przyszłości a co jest zwykłym chłamem i należy sprzedać, bo szkoda by zaśmiecało zbrojownie.
No to ja zaczynam i wklejam to co posiadam w zbrojowni:)
Nóż Mocy
Cechy: trafienie +5, obrażenia broni +5
Elegancka Obręcz
Cechy: CHARYZMA +5, WYGLĄD +5, obrona -2
Czapka Wytrzymałości
Cechy: obrona +4
Czapka Przezorności
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2
Pałka Zwinności
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +3
Kąsający Nóż
Cechy: trafienie +5, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %
Jadowity Rapier
Cechy: trafienie +10, szansa trafienia krytycznego bronią +3 %
Łom Krwiopijcy
Cechy: trafienie -6, szansa trafienia krytycznego +9 %, SIŁA +2, ODPORNOŚĆ +2, PKT ŻYCIA +8 %
Pałka Trafienia
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5
Miecz dwuręczny
Cechy: trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %
Władcza Kurtka Zabójcy
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1, ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Maczuga Władzy
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, CHARYZMA +9
Ostry Rapier
Cechy: trafienie +10, obrażenia broni +2
Miecz
Cechy: trafienie +6
Wzmacniająca Pałka
Cechy: trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi
Dobry Amulet,Krótki łuk,Maska,Ostry Łom,Dobra Pomocna Maska,Amulet Władzy,Pierścień Geniuszu,Pierścień,Przyjacielski Nóż Zwinności
Ostatnio edytowany przez agrypora (2009-08-08 21:25:15)
Offline